fbpx

Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA “Daivan”, vienotaisreģ.Nr. 40103946657 piedāvā to preču iegādes noteikumus.

  1. Tā kā piedāvātās preces pārdošana notiek ar internet izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
  2. Noformēt pasūtījumu ir iespējams internet vietnē, noliktavā: Bauskas iela 16C, Rīga, vai pa telefonu.
  3. Visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.
  4. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu vai iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī bez skaidrā, pārskaitījums.
  5. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu būt atsūtītas instrukcijas, rēķins-pavadzīme u.c. nepieciešamā dokumentācija.
  6. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no trim preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta: Bauskas iela 16C, Rīga , ekonomiskā piegāde – pasūtītā prece tiek saņemta pakomātā pie kāda no Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem, vai komforta piegāde – kurjeru firma piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek noteikts preces pasūtījuma laikā. Gadījumā, ja tiek pasūtītas vairākas preces ar piegādi, klients var saņemt visas preces kopā vai arī pa daļām.
  7. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža,pēc paziņojuma ka pasūtījums gatavs saņemšanai.
  8. Preces lietošanas instrukcija pēc preces saņemšanas tiek nosūtīta klientam uz e-pastu. Gadījumā, ja klientam ir nepieciešama preces lietošanas instrukcija izdrukātā veidā, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: zimesanalv@gmail.com
  9. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

 

  1. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot internetaveikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. Daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: zimesanalv@gmail.com, norādot pasūtījuma numuru un datumu. Jūs varat atgriezt preci, nogādājot to mūsu noliktavā: Bauskas iela 16C, Rīga vai arī nosūtot preci kopā ar atteikuma veidlapu uz SIA “Daivan”, Bauskas ielā 16C, Rīga, LV-1005.

Sūdzību un ārpus tiesas strīdu izskatīšanas kārtība.

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi zimesanalv@gmail.com vai rakstveidā, nosūtot uz adresi SIA “Daivan”, Bauskas iela 16C, Rīga. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpus tiesas strīda risināšanu, norādot:

    • vārdu, uzvārdu, kontakt informāciju;
    • iesnieguma iesniegšanas datumu;
    • strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
  1. Informācija par ārpus tiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpus tiesas strīdu risinātājiem:
  • Informācija par strīdu risināšanas procesu:

www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

  • Informācija par ārpus tiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi:

www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

  • Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

  1. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
  2. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA Daivan saglabā ar pircējiem noslēgto pirkuma līgumu grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā, līgumus, kas tiek slēgti ar līzinga kompānijām, saglabā attiecīgās līzinga kompānijas.
  3. Mārketingaaktivitātes:

14.1. Saskaņā ar 7.punktu, klientam ir tiesības atteikties no pirkuma. Šajā gadījumā SIA Daivan atgriež klientam atpakaļ arī par pirkumu iztērēto naudu, ja tāda ir bijusi.

14.2. SIA Daivan ir tiesības bez brīdinājuma mainīt kuponu piešķiršanas un izmantošanas noteikumus. Noteikumi ir spēkā tiklīdz tie ir pieejami mājaslapā sadaļā ” Kuponi”

14.3. Reģistrējoties vai veicot pirkumus internet veikalā, Jums ir iespēja piekrist un bez maksas saņemt informāciju no internetveikala par īpašajiem piedāvājumiem e-pastā, kā arī iegūt tiesības piedalīties dažādās akcijās, loterijās un projektos, kas tiek veikti pēc uzņēmuma iniciatīvas.

  1. Ja Jūs vēlaties atteikties no jaunumu saņemšanas e-pastā,:

15.1. e-pasta beigās spiediet uz “Atteikties no jaunumu un īpašo piedāvājumu saņemšanas” – izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

15.2. sūtiet mums ziņu uz zimesanalv@gmail.com –izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

  1. SIA Daivan patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja internet veikalam neizdodas sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa nummuru vai e-pastu.
  2. Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu ar pārskaitījumu, lūdzam pirms apmaksas iepazīties ar Jūsu dienas maksājumu limitiem.

Iesniegumu, sūdzību izskatīšanas veidlapu lejuplādēt var šeit

Iesniegumu, garantijas remonta veidlapu lejuplādēt var šeit

Jautājumu gadījumā var rakstīt uz e-pastu: zimesanalv@gmail.com